תפריט סגור

המדריך המלא להתקנת פרגולה

במדריך זה תמצאו פירוט של מהי פרגולה

מעט על ההיסטוריה שלה, החומרים השונים המשמשים בפרגולות, מבנים מוצלים, חיפויים ועוד. שלא לדבר על העובדה שאין שרטוט קבוע מראש לאיך זה צריך להראות. ברמה הבסיסית ביותר שלה, פרו גולה הוא מבנה חיצוני המורכב מעמודים ועמודים התומכים בגג פתוח עם קורות וקורות.

פרגולה

היא מאפיין אדריכלי המורכב מעמודים הנתמכים על ידי סורגים, קורות, קורות וחוטים. זה מוסיף אלמנט אדריכלי מרגש לגן פשוט על ידי חסימת השמש ומי הגשמים שצמחים צריכים כדי לשרוד. על ידי הוספת צמחים תלויים וטיפוס גפנים לפרגולות שלך, אתה מגדיל את הגינה שלך.

פרגולה צמודה גורמת לאזור מגורים בחוץ להיראות יותר כמו הרחבה של פנים מאשר אלמנט בפני עצמו

לרוב הפרגולות יש גג שטוח אך ישנם מספר עיצובים עם גגות קמרוניים. פרגולות מקושתות נראות יותר רומנטיות מאשר שטוחות ומעניקות לחדרכם מראה אלגנטי ויוצא דופן.

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לעצב את הגינה שלך ודרכים שונות לבניית פרגולה

פרגולות יכולות להיות מיוצרות ממגוון חומרים שונים כמו עץ, אלומיניום ופלדה. הם יכולים להיות סגורים או פתוחים כדי להגן מפני האלמנטים והם יכולים להיות בעלי שניים או ארבעה צדדים פתוחים בהתאם לסידור.

ויקיפדיה מדווחת כי הפרגולה הייתה בהשראת בנייה באיטלקית של הרנסנס

אך היא אינה רק גג מוצל. טרסות וסיפונים הם מהשיפורים הנפוצים ביותר שאנשים מבצעים במרחב החיצוני שלהם, אך פרגולות יכולות להשיג אפקט דומה עבור חלק קטן מהעלות, מה שהופך אותם לאופציה יפה וזולה לעיצוב חצרות אחוריות.

פרגולה צמודה תומכת בעמוד משני צידי הקיר, בשני צדדיו או בשילוב של שניהם. פרגולות עצמאיות תומכות בארבע עמודות ומעלה ואינן מסתמכות על הקיר כתמיכה. לפרגולות למלה או למלה מסורתיות יש למלות ורפלדות מתכווננות.
למידע נוסף אודות התקנת פרגולה והמדריך המלא להתקנת פרגולה ניתן לבקר ב- urlshortner.org

חופות מגיעות במגוון צבעים וסגנונות וניתן להשתמש בהן להשלמת עיצוב הפרגולות. ניתן להתקין פרגולה עם חופות כדי להגדיל את הצל סביב.

תוכלו לקשט ולבנות את הפרגולה שלכם כרצונכם

אך אנו מציעים לכם להקפיד על עיצובים, צורות וצבעים קלאסיים, גם אם הם טרנדיים. צרו רוחב והקרנה מקסימלית של פרגולות לכמות השמש והצל האופטימלית ליצירת מרחב להנאה משעות נוספות ביום. עבודה עם אנשי מקצוע פירושה שניתן להתאים אישית פרו גולה לצרכי עיצוב ספציפיים וייחודיים והיא יכולה להיות מתוכננת כך שתעמוד גם באלמנטים.

גלה מה אתה רוצה לפני הקנייה

עם הרהיטים הנכונים בראש , אתה יודע כמה מקום אתה צריך לפרגולה שלך. ברגע שיש לך את המימדים הפוטנציאליים של הפרגולות שלך בחשבון, הניח אומדן חזותי על הקרקע לפני שאתה בונה אותם בחצר שלך או מוציא פינה. מקם את עצמך באזור קריר ומוצל בגינה שלך, ליד עצים ועלווה.

תלוי בסוג הפרגולה שתרצו לבנות

עלות החומר תשתנה בהתאם לבחירות החומר כמו עץ, לבנים, אלומיניום וכו '. אלטרנטיבה לרכישת חומרים שעולים למ"ר, תוכלו לקנות חומרים לערכת פרגולה. לפני שתקבלו הצעה מנגר, רצוי לבחור בעיצוב ובסגנון הפרגולות כדי להתבונן בכמה רעיונות עיצוב שונים.

פרגולות יכולות להיות עשויות מעץ שטופלו בלחץ

שהוא חזק וזול יותר. פרגולות עץ אלון מספקות מבנים חיצוניים אמינים ועמידים, בעוד ארגולה במבוק נראה וטעמו אקזוטי יותר וקשה יותר לציפורניים. פרגולות מתכת יכולות להיות אחת ממגוון סוגים שונים של מתכות, כגון פלדה, אלומיניום, ברזל יצוק וכו '.- הפרגולה היא אחת הצורות הוותיקות ביותר של אדריכלות גינה ששרדה את מבחן הזמן. במקור הוא שימש את המצרים הקדמונים למאבק בחום באמצעות הליכות, בניינים, גידול צמחים מטפסים וענבים. פרגולות מתפקדות כמבנים מוצלים פשוטים או פינות ישיבה שיכולות להוות הרחבה של חלל המגורים ולשכן מטבח חיצוני או בר. הם מוצבים מעל לאש פתוחה או אח, והם יכולים להפוך למקום מפגש נעים בו ניתן לצלות ריחות ולשתף סיפורים.

עכשיו שיש לך את הידע להתאים פרגולה כך שתתאים ללקוחות שלך ותזהה את היתרונות שלה

גם בעלי בתים וגם עסקים יכולים ליהנות מפרגולות. לאחר קריאת מדריך זה, יהיה לכם נוח יותר לשלב פרגולות בעיצובים אדריכליים, גנים ונופים בחוץ ושימוש בהם ליצירת חללי מגורים יפהפיים ופונקציונליים למטרות מסחר ומגורים כאחד.