תפריט סגור

מה כדי לדעת כשבונים אתר?

פלטפורמות מדיה חברתית עם מיליוני משתמשים מציעות לך דרך נהדרת לשווק את האתר שלך בדרכים שונות, כגון שיווק באמצעות תוכן ופרסום. מדיה חברתית מעניקה ללקוחות הזדמנות לקדם את המותג שלהם, לפרסם ביקורות ולהתעדכן בחדשות האחרונות על החברה שלך. לפני שתיצור את האתר שלך, עליך לוודא שיש לו אפשרויות למשתמשים לשתף את התוכן שלו.

כלי ניתוח רבים

כגון CAB, עוקבים אחר האופן שבו אנשים מוצאים את האתר שלך. זה מספק נתונים אנליטיים רבים עם פלטפורמות מדיה חברתית וכלים מקוונים אחרים המעניקים תובנה רבה יותר כיצד אנשים מוצאים את האתר שלך, ובתורם הוא קריטי להצלחתו.

איך האתר שלך נראה זה דבר חיוני שיש לקחת בחשבון אם אתה רוצה שהאתר שלך יבלוט

זהו האלמנט הבסיסי ביותר שמושך את המשתמשים ומסיח את דעתו והוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת יצירת עיצוב. לדוגמא, אתר מעוצב היטב הוא מושך את העין, ומשתמשים נוטים יותר להשקיע את זמנם בגלישה בתוכן באתר. זכור כי לפונקציונליות של האתר שלך תהיה השפעה ישירה על האופן שבו אנשים רואים את המותג שלך. מבחינת הלקוח, אופן השימוש של לקוחותיהם באתר הוא מכריע, כמו גם עלות הפרויקט, הפתרון והכלים בהם אתה משתמש ליצירת האתר.

הבנת הפרסונה של משתמשי הקצה מאפשרת לך להתאים כל היבט באתר וורדפרס למסע הלקוחות של הלקוחות שלך

הלקוחות האידיאליים או לקוחות היעד. אתרים שמנסים למשוך את כולם בסופו של דבר ימשכו רק אחד, וחדשות באופן כללי לא ייצרו קשר משמעותי עם הקהל. אתה צריך להשקיע זמן כדי להבין מה הלקוחות שלך מחפשים, במיוחד אם זה לא תואם את מה שהם מוכרים.

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לומר בדף הבית של החברה שלך

הוא פשוט – בין אם אתה יוצר אתר פשוט שלא אומר מעט על העסק שלך – או על אתר מסחר אלקטרוני מורכב. במחשבה על מסע חוויית המשתמש הספציפי שלך ולאן המשתמשים ילכו כאשר הם ינווטו באתרך, מוסיפה גבריאלה שאוליאן, מנכ"לית סוכנות העיצוב והשיווק הדיגיטלי של אתרים A Blue Fountain Media.A. היעדים הבסיסיים של האתר שלך צריכים להתמקד באופן שבו משתמשים יכולים להגיע אליהם, ויש לחזק את היעדים הללו כאשר משתמשים גולשים באתר.

זהות המותג שלך משפיעה על כל פרט באתר האינטרנט שלך

החל מגוון המיקרוסקופ ועד צבע הכפתורים. האתר שלך אמור להשלים היבטים אחרים של העסק שלך, כולל נכסים מקוונים כגון ערוצי הפייסבוק והבלוג שלך, כמו גם חומרים לא מקוונים, כולל עיצוב כרטיס הביקור והצגתך.

כשאתה חושב לבנות את האתר שלך, יש לקחת בחשבון הרבה דברים. קודם כל, אתה צריך לשים את עצמך בנעלי הלקוח ולעשות רשימה של מה שאתה רוצה לעשות. כאשר אתה מתחיל לבנות את האתר שלך מאפס, עליך לספק את סקרנותך.

כדאי לחשוב גם על בעיות אבטחה הנוגעות לאתר שלך ועוד. כדי לדבר על כך באופן מלא יותר, הנה רשימה של 10 דברים חיוניים שכדאי לדעת בבניית אתר בשנת 2016. זהו הצעד הראשון בעיצוב אתרים.

בניית אתר לעסקים קטנים חשוב ליידע את הקהל שלך

להסביר הצעת ערך, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את המכירות. מיטוב האתר שלך ישפר את דירוג מנועי החיפוש שלך ויגדיל את התנועה. לפני הקמת אתר עסקי, עליך לבחור שם דומיין ולאבטח מארח אתרים.

לא רק לספק מידע

התוכן המתפרסם באתר שלך צריך להיות כתוב היטב וישקף את הקול הייחודי של המותג שלך. בדוק מה המתחרים והמותגים המועדפים עליך עושים עם אתרי האינטרנט שלהם כדי למצוא את עיצובי האתרים הטובים ביותר ולאסוף רעיונות נוספים.

כדי ליצור אתר, אתה צריך תחילה שם דומיין. שם דומיין משמש את המבקרים כאשר הם מנסים למצוא את אתר האינטרנט שלך בדפדפן האינטרנט שלהם. בנוסף לשם הדומיין תזדקק גם למארח אתרים.

שמות דומיינים משפרים את האמינות של אתרי האינטרנט שלך על ידי כך שהם מראים למבקרים שאתה מותג מקצועי ואמין. הם גם עוזרים לאנשים למצוא אותך באינטרנט, אז אתה צריך לבחור דומיין בלתי נשכח שמתאים לענף שלך.

בעבר היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס

אך כיום מפתחים ומעצבים מקצועיים משתמשים ביוצרים ופלטפורמות אתרים כמו תוכנת CMS קוד פתוח ליצירת אתרים. אז, מעצבי אתרים מקצועיים השתמשו בבוני אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרים של לקוחותיהם וכעת הם יכולים ליצור כל סוג של אתר עם תוספים וורדפרס של וורדפרס. יוצרי דפי וורדפרס גרור ושחרר מקלים עליהם ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות, מה שחוסך זמן ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש.

אם פלטפורמות לבניית אתרים מצליחות, אתה יכול לעשות יותר בפחות זמן. כיום, אתרים סטטיים פשוטים עובדים היטב, אך אנשים רוצים לעשות עליהם הרבה והציפיות שלהם מהתכונות והפונקציות של האתר המדובר הן גבוהות.

קבע אם ברצונך ליצור את האתר בעצמך או למיקור חוץ של עיצוב ופיתוח לאיש מקצוע. יש הגבלה על כמות ההתאמה האישית שתוכל להכניס לאתר שלך על ידי העסקת בונה אתרים DIY.

עם כל היתרונות הנ"ל

וורדפרס היא מספר 1 במערכות יצירת אתרים וניהול תוכן עבור בעלי עסקים, בלוגרים, מפתחי אתרים ומעצבי אתרים. זה דורש מעט מאוד ידע בתכנות ומהווה משאב נהדר לחברות המתקשות להפנות תנועה לאתרי האינטרנט שלהן. עם מחירים מיוחדים, זה אחד מיוצרי האתרים הזולים ביותר ברשימה זו עבור עסקים קטנים.

על מנת להגיע לאוכלוסייה ההולכת וגדלה של משתמשים ניידים

על חברות לוודא שאתרי האינטרנט שלהם זמינים בכל המכשירים. עבור חברות גדולות עם נוכחות אינטרנטית נוכחית, זה עשוי להיות הגיוני לפתח אתר נפרד לנייד המתאים היטב למכשירים שונים. מצד שני, חברות המתכננות להקים אתר עשויות להיות מועילות יותר על ידי בחירה בעיצוב רספונסיבי שיכול להתאים לכל מכשיר.

למידע נוסף על חברה לבניית אתרים ומה כדי לדעת כשבונים אתר? מומלץ לבדוק כאן: websteps.co.il