תפריט סגור

שולחנות משחק לאירועים – מה צריך לדעת?

שולחנות שמשחק לאירועים

כשקונים שולחן ביליארד או שולחן טניס שולחן, אף אחד לא צריך לדאוג למגבלות השטח או למחיר. השיקול הנוסף הוא שיהיה מספיק מקום בשולחן לחווית משחק מציאותית. עליכם לוודא שיש לכם מקום לשולחן ומרחב לתמרן אותו.

הרבגוניות של שולחן רב משחקים

היא יותר מסתם הצלבה בינו לבין לוח המרה. ניתן להניח אותו על משטח מוגבה או על הרצפה, דבר שיכול להועיל כאשר אנשים רבים משחקים משחקים שונים בו זמנית. נקודה נוספת היא העובדה שהוא שוקל רק 31 קילו, כך שאין שום בעיה להזיז אותו.

במאמר זה ניסינו להרכיב שולחן רב משחקים מהשורה הראשונה שיעזור לכם לשחק בכל משחק שולחן שתרצו

שולחנות מרובי משחקים נועדו לתת מענה לצרכים ולתצורה של כל אדם ומתאימים גם לילדים וגם למבוגרים. הוספנו גם כמה יתרונות כשבוחרים שולחן מרובה משחקים ושוקלים לבחור אחד. להשכרת שולחנות משחק היכנסו לאתר של DBO-EVENTS.CO.IL

תוכלו לרכוש מבחר רחב של שולחנות משחק כולל מועדפים מסורתיים כגון

טניס שולחן והוקי אוויר. יש הבדל גדול בין שילוב טוב של הוקי אוויר וטניס שולחן לבין אפשרויות זולות יותר שמקשות על המשחק קצת יותר לילדים. לא תמצאו כאן משחקי קופסא, אבל אנחנו מכסים אתכם בחזית זו. לא משנה איזה מוצר אתה קונה, הוא אמור לענות על הצרכים שלך ולא לגרום לך לסרבול.

לדוגמא, ייתכן שתצטרך מוצר קל להתקנה ומאפשר לך לעבור במהירות בין מצב הוקי אוויר למצב טניס שולחן. קניית מוצר עם דירוגים טובים וביצועים אמינים יכולה לעשות את ההבדל בין חווית משחק מהנה לבין אי הנאה ממנה ולהשאיר את השולחן מאובק.

אם תקבל פריט פגום או חסר, אתה יכול להציע לנו תמונה של הפריט הפגום. באופן זה אנו מציעים לך פתרון מספק אם תזדקק להנחה או החלפה.

גודל המיני אינו חולק מקום רב בביתכם וקל לאחסון כאשר אינו בשימוש. דלפים להחלפה שימושיים כאשר ילדים משתמשים בשולחן, אך הם גם אומרים שאינך צריך להזמין שוב אם תלך לאיבוד או הולך לאיבוד בדרך.

המפוח הוא זה שעושה הוקי אוויר

ומאפשר לדיסקית לנוע סביב שולחן הוקי האוויר. חורי אוורור זעירים במפוח מחזיקים את הכיס מרחף על פני השטח במטרה לפעול מהר יותר במשחק. שולחנות משחק בכלל ושולחנות הוקי אוויר בפרט משתמשים במחוון כדי שתוכלו לערוך את הכדומה לחלל השער של היריב ולמנוע ממנו לכבוש את השער שלכם.

שולחנות טניס שולחן, הידועים גם בשם טניס שולחן או טניס שולחן, קיימים מאז המאה ה -19. משחק הוקי השולחן הומצא על ידי דונלד ה 'מונרו האב הקנדי בטורונטו בשנת 1932.

שולחן הוקי קרח עם ציוד דמוי כדור כדורגל

משחק הוקי שולחן (נקרא גם הוקי מקל, הוקי מקל, הוקי בועות או הוקי לוח) הוא משחק המבוסס על הוקי קרח המבוסס על שני שחקנים. הוא מורכב מייצוג של מגרש הוקי בו שחקנים מבקיעים שערים על ידי ניפוץ פאקים קטנים ברשת היריבה, עם דמויות מעוגלות המייצגות שחקני הוקי.

הוקי אוויר הוא אופציה נהדרת לנסיעה בגלל גודלו הקומפקטי והעיצוב המלוטש. כדורגל שולחן מוצע גם הוא ומציע כיף למשפחה. ביליארד של ספא אטלנטיק מציע מבחר רחב של שולחנות כדורגל שולחן והוקי אוויר, מושלמים לבילוי משפחתי מהיר.

שולחנות הוקי האוויר שלנו מעוצבים בסגנון ייחודי המשלים את העיצוב הקיים של חדר המשחקים שלכם

יש להם מפוח אוויר יחיד למשטח משחק חלק ואחיד. ביליארד מורשת אמריקאית מציעה את הדרך הטובה ביותר להוסיף ארקייד מהנה לחדרכם עם מראה אינטימי שמתאים לסביבת הבית שלכם.

כאשר הם אינם בשימוש, ניתן לאחסן רגלי שולחן בצורת L כמו שולחן השולחן המרובה FunMall 4-1 בצורה שאפשר לאחסן אותם בקלות בארון ועדיין להשתמש בהם. שולחנות מסתובבים משלבים שני משחקים בגודל מלא בחדר המועדף או שמור לאחד בלבד.

הם מייצרים בית עמוס וקומפקטי

ואם שולחן משחקים לא מספיק, זה מושלם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. כשהילדים שלי היו צעירים, אחת מתנות חג המולד הטובות ביותר שנתתי להם הייתה שולחן לשחק ביליארד, כדורגל ורגל הוקי, מה שהעניק להם שעות של הנאה והעניק למבוגרים כיף גדול אחרי השינה. אתה יודע שזמן טוב יסתיים כאשר חלוץ פאק רציני יגיע למגרש עם מכונת ההוקי האווירית האישית שלך.